Klantenservice

We helpen je met meer dan een nieuwe fiets. Is er iets kapot, wil je weten wat er onder de garantie valt of benieuwd hoe het met je bestelling staat? App, bel of mail ons en wij helpen je op weg! We informeren je graag over ons bestelproces, de garantie en het retourneren van een bestelling. 

Meestgestelde vragen

Voor onderdelen en accessoires geldt: voor 15:00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd met PostNL. De werkelijke bezorgdag hangt af van de bezorgtijd van PostNL, maar meestal bezorgen ze met 1-3 werkdagen bij je thuis.

Bestel je een fiets in de webshop? Dan overleggen we de levertermijn. We nemen contact met je op zodra je de fiets besteld hebt.

Ja hoor, dat kan. We hanteren het wettelijke retourbeleid van 14 dagen, op voorwaarde dat de fiets of de producten ongebruikt zijn.

Heb je eindelijk je pakketje in huis, kom je er achter dat er iets kapot is of dat je iets mist... Dat is vervelend! Neem contact met ons op, dan lossen we het zo snel mogelijk op.

Omdat we als Fluit Tweewielers verschillende soorten merken verkopen die hun eigen fabrikanten hebben, kan de garantietermijn verschillen. Wij hanteren de garantietermijn van de fabrikant of importeur. Heb je specifieke vragen over een bepaald product of merk en de garantie daarop? Neem dan contact met ons op, dan helpen we je graag op weg.

Een andere vraag stellen?

Hebben we je niet kunnen helpen met onze meest gestelde vragen over bestellen, leveren, garantie en retourbeleid? Neem dan contact met ons op. We beantwoorden graag je aanvullende vragen via Whatsapp, de telefoon of de mail. Of kom gerust eens langs in de winkel. Onze fietsexperts staan voor je klaar!